Obserwuj mnie

środa, 15 czerwca 2011

Koń




Dopadła mnie wczoraj nieodparta chęć tworzenia :) i wyszedł z tego koń już dawno miałam go w planach ale jakos tak nie miałam pomysłu co i jka dokładnie.

zdjęcia robiłąm wieczorem przy świetle lampki wyszły troszke zółte. Końcowy efekt już w świetle dziennym.


  Po pierwsze jak zawsze staramy sie narysować kontury obrazka.

Wypełnianie kolorem zaczynamy od samej góry.
Mozemy sobie zaznaczyć delikatnie gdzie dać ciemniej a gdzie jasniej.
Stopniowo przechodzimy z wypełnianiem niżej.
Tu również możemy zaznaczyć cienie.
Najpierw nakladamy kontur i ciemny kolor póżniej dodajemy czystej bieli która ładnie nam zrobi rozmycie na mokrej jeszcze farbie.
Dokańczamy włosy konia.
Gotowy. Myślę że nie musi on być identyczny z obrazkiem. Nie zawsze nam wyjdzie dokłądnie to samo z reszta nie o to chodzi aby kopiować kropka w kropkę :)
Zdjecie robione w świetle dziennym.

3 komentarze:

PASSIONsewing pisze...

jestem pod wrażeniem!!!

Binolka pisze...

Dziękuję :)

Unknown pisze...

Ślicznie koszulki malujesz, ten koń jest cudowny :)

Mnie zdarza się malować, ale nigdy tak skomplikowane wzory...
Czy farby Ci nie usztywniają tkaniny za bardzo? Ja z tym troszeczkę mam problem.

Pozdrawiam :)